Неофицијално дознаваме дека едно лице, малолетно девојче кое се возело со колата за сечење дрва, е со тешки телесни повреди, но е вон животна опасност и е упатено на понатамошно лекување во Скопската клиника , а останатите три лица, кои биле дел од синоќешната страшана сообрајќања незгода, што се случи на раскрсницата кај ЦК „Марко Цепенков, во центарот на Прилеп, околу 19,оо часот, кога автомобил се судри со кола за сечење дрва, при преминување на раскрснцата, по лекарска интервенциа, денеска се пуштени на домашна нега. Во несреќата учествувале,три лица кои се превезуале со со колата за сечење дрва, и возач во автомобил „Голф„
Ова сообрајќана незгода беше повод да се јават повеќе структури и да дадат мислење,ставови и предлози за поголема безбедност во сообрајќајот во Прилеп.
Група на ентузијасти кои се залагаат за подобар вело Прилеп „Прилеп На Точак „ тврдат дека во Прилеп буквално нема регулиран сообраќај. „До кога прилепските улици ќе бидат поопасни од бојно поле?„ се прашува оваа неформална група граѓани кои се залагаат за користење на велосипедот како превозно средство, и бараат:
- „Бараме итно ограничување на брзината на движење за централното градско подрачје на 30км на час.
- Засилени и не селективни полициски контроли и санкции за секој еден што ги прекршува законите.
- Прилеп е единствениот град во Македонија низ чиј плоштад се возат четирицикли како да сме в сред планина.
- Во Прилеп се возат мопеди и брзински мотори по тротоар и плоштад без никаков проблем, па и велосипеди кој исто така преставуваат опасност за пешаците и малите деца што се движат, затоа што пешачка зона е само тоа, ништо повеќе.
- Во Прилеп да имаш и тенк дома, не е проблем, слободно вози кај сакаш.
- Без демагогија, време е да се стави крај на убиствата во сообраќајот во строг центар на град и тоа мал град кој треба да е мирен и безбеден, а не во град со 5 улици да има жртви во сообраќај.
- Закони има, може да се подобрат и изменат, но време е да важат за сите, за да немаме прегазени пешаци на пешачки, да немаме мотори од што возат на плоштад и на тротоари, за велосипедски патеки и да не зборуваме.
- Плоштадот кое е единствено место каде што пешаците треба да “царуваат” кај нас е претворен во паркинг за мопеди.